Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Доставка продукції замовнику за допомогою компанії "Нова Пошта"
- Доставка продукції замовнику сторонніми транспортними (логістичними) компаніямі
- Доставка продукції замовнику за допомогою приватних поштових компаній.
- Доставка продукції транспортом покупця
Способи оплати
- Умови оплати за обладнання індивідуальні для кожного замовлення. Обговорюється індивідуально з клієнтом.
- 4785 0029 3376 9330
Гарантія:
Прайм Машинері гарантує справну роботу обладнання в цілому при умові дотримання Покупцем правил експлуатації.
Гарантійний термін - 12 місяців.
Гарантійний строк обчислюється з дня одержання товару Покупцем і складає 12 місяців.
Гарантійні зобов'язання знімаються з Обладнання в наступних випадках:
- Якщо Покупець не здійснив усі грошові зобов’язання при покупці товару;
- Порушення правил і умов експлуатації, зберігання і транспортування Обладнання;
- Конструкційної зміни Обладнання, не обумовлені з Продавцем;
- Якщо ушкодження викликані дією нездоланних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями Покупця або третіх осіб;
- Є наявності слідів стороннього втручання у Обладнання або його самостійного ремонту, а також здійснення ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, які не уповноважені Продавцем;
- Покупець не здійснив належним чином сповіщення про поломку.
Продавець не несе відповідальності можливого економічного збитку викликаного поломкою обладнання.
У разі виявлення Покупцем недоліків впродовж встановленого Продавцем гарантійного терміну, Покупець складає Акт – рекламацію з необхідними фотографіями і описом дефектів/поломки.
Акт-рекламація про дефекти виробу повинен бути складений в п`ятиденний строк з моменту виявлення дефекту і направлений підприємству –виробнику.
Гарантійний термін - 12 місяців.
Гарантійний строк обчислюється з дня одержання товару Покупцем і складає 12 місяців.
Гарантійні зобов'язання знімаються з Обладнання в наступних випадках:
- Якщо Покупець не здійснив усі грошові зобов’язання при покупці товару;
- Порушення правил і умов експлуатації, зберігання і транспортування Обладнання;
- Конструкційної зміни Обладнання, не обумовлені з Продавцем;
- Якщо ушкодження викликані дією нездоланних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями Покупця або третіх осіб;
- Є наявності слідів стороннього втручання у Обладнання або його самостійного ремонту, а також здійснення ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, які не уповноважені Продавцем;
- Покупець не здійснив належним чином сповіщення про поломку.
Продавець не несе відповідальності можливого економічного збитку викликаного поломкою обладнання.
У разі виявлення Покупцем недоліків впродовж встановленого Продавцем гарантійного терміну, Покупець складає Акт – рекламацію з необхідними фотографіями і описом дефектів/поломки.
Акт-рекламація про дефекти виробу повинен бути складений в п`ятиденний строк з моменту виявлення дефекту і направлений підприємству –виробнику.